Udnyt alle aspekter af Content Marketing på tværs af alle medier!
Hos Ygo.dk udnytter vi de mange fordele, som Content Marketing byder på via visuelt content foreneligt på kryds af adskillige medier.
Afspil video
Få op til 40 gange mere målrettet trafik med databaseret Content Marketing
40 X mere trafik med Content Marketing
Hos Ygo.dk udnytter vi de mange fordele, som Content Marketing byder på via visuelt content foreneligt på kryds af adskillige medier.
TILFREDSE KUNDER
digitale løsninger
Økonomisk vækst
Ygo ninjaer
20 fordele ved Content Marketing
der sikrer langsigtet vækst …
Content Marketing er indholdsmarkedsføring på dansk og en af de mest effektive, praktiske og nyttige digitale marketingstrategier, som du eller din virksomhed kan bruge til at nå ud til og engagere flere potentielle kundeemner samt fastholde eksisterende kunder.
Nedenfor dækker vi de 20 bedste fordele ved Content Marketing og forklarer, hvordan denne enormt kraftfulde inbound marketingtaktik kan hjælpe med at omdanne den måde, du og eller din organisation når ud til og engagerer din målgruppe.
En af de største fordele ved Content Marketing er måske, at det hjælper din virksomhed med at få flere konverteringer over tid.
Forskning viser, at virksomheder, der skaber konsistent marketingindhold, oplever konverteringsfrekvenser, der er næsten
6 gange højere end konkurrenter, der ikke fokuserer på Content Marketing.
Dette viser, at hård markedsføring af indhold ofte kræver en betydelig investering af tid, penge og ressourcer, og det til sidst lønner sig ved at føre til flere konverteringer.
At udgive blogindlæg, der er engagerende og effektive, kan hjælpe dig med at bringe dig langt mere trafik til dit websted over tid.
Ifølge HubSpot fik virksomheder, der offentliggjorde mere end 16 blogindlæg om måneden, næsten 3,5 gange mere trafik end dem, der kun offentliggjorde 4 eller færre artikler.
Hvis du ønsker at forbedre webstedets trafik, skal du offentliggøre blogindhold i højere grad på en mere sammenhængende tidsplan.
Lad os se det i øjnene. Der er forbrugere derude, der passer perfekt til dine produkter eller tjenester, men de har endnu ikke fået muligheden for at lære om dit navn eller brand.
Ved at skabe nyttigt indhold, der giver værdi for dine målgrupper, kan du arbejde for at engagere disse kundeemner og hjælpe med at skabe opmærksomhed for dit brand. Brand awareness er en af de vigtigste fordele ved indholdsmarkedsføring.
Dine kunder og kundeemner har et problem, som du og din virksomhed kan løse for dem. Hvilken bedre måde at uddanne dine kunder om deres udfordringer og din løsning end at give dem spændende indhold?
Sørg for at udvikle indholdsemner omkring dine kunders største udfordringer for at hjælpe dem med bedre at forstå, hvilke skridt de skal tage for at løse deres problemer.
Jo mere du uddanner og giver værdi for din målgruppe, jo mere tillid kan du opbygge over tid.
Ved at uddanne og informere din målgruppe om deres største udfordringer og smertepunkter gennem blogindlæg og andre typer indhold, begynder du at etablere et forhold til kunderne og arbejde for at opbygge tillid baseret på den værdi, som dit indhold giver.
Dine kunder og kundeemner har et problem, som du og din virksomhed kan løse for dem. Hvilken bedre måde at uddanne dine kunder om deres udfordringer og din løsning end at give dem spændende indhold?
Sørg for at udvikle indholdsemner omkring dine kunders største udfordringer for at hjælpe dem med bedre at forstå, hvilke skridt de skal tage for at løse deres problemer.
Når du begynder at skabe kvalitetsindhold, der giver værdi for dine kundeemner og kunder, arbejder du på at opbygge troværdighed og autoritet hos din målgruppe.
At skrive blogindlæg om almindelige udfordringer, som dine kunder står overfor, eller problemer, der vedrører din branche, hjælper for eksempel med at vise besøgende, at du virkelig kender dit fag.
Dette vil tilskynde dem til at stole på din rådgivning og vejledning, når det kommer til produkter og tjenester, der kan tilføje værdi hos dem. Værdifuldt indhold hjælper dig med at udnytte alle fordelene ved content marketing.
Ved at bruge unikt og spændende indhold til at opbygge troværdighed og autoritet i din kundebase, kan du begynde at positionere dit navn og brand som industriekspert.
Forbrugerne går til betroede ledere i branchen for at få relevante oplysninger, som hjælper dem til bedre at forstå deres behov og udfordringer.
Ved at skabe kvalitetsindhold, som andre synes er værdifuldt, kan du begynde at placere dit navn og virksomhed som førende ekspert, som andre kommer til for vejledning og support.
Hver forbruger gennemgår faser, før de foretager et endeligt køb. Først skal de anerkende deres udfordring, derefter skal de identificere og evaluere mulige løsninger.
Og endelig vil de tage en købsbeslutning baseret på deres viden. Ved at levere indhold, der engagerer forbrugerne i hvert trin i købsprocessen, kan du hjælpe dem til at tage en hurtigere købsbeslutning.
Hemmeligheden til at skrive blogindlæg, der fortsætter med at bringe organisk trafik til dit websted længe efter at de er offentliggjort, er at fokusere på emner, der forbliver relevante for din målgruppe for evigt.
Dette er, hvad vi kalder “evergreen content”, og det kan hjælpe dig med at få mest muligt ud af at udgive artikler på din blog.
Du og din virksomhed har kort tid til at engagere forbrugerne når de er landet på dit website. Baseret på en nylig undersøgelse fra Microsoft er menneskets opmærksomhed under blot 12 sekunder.
Så des mere kvalitet, engagerende indhold, du leverer på dit websted, desto flere grunde er der til at dine besøgende nødt ser rund på hele dit site. Indhold hjælper med at engagere, underholde og uddanne, så de besøgende bedre forstår den værdi, som du og dit brand kan tilbyde dem.
Mange forbrugere anvender søgemaskiner, når de leder efter et produkt eller en tjeneste. Søgemaskineoptimering (SEO) er processen med at optimere dit websted til at rangere højere på søgemaskinens resultatside (SERP).
Des mere kvalitetsindhold du har, des bedre er din SEO. Des mere optimeret dit websted er for søgemaskiner som Google, des mere synlighed har du online.
Content Marketing er mere kosteffektivt end traditionel marketing. Content Marketing er typisk lettere at komme i gang med og mere populær blandt kunder, der er trætte af traditionelle reklamer der ikke virker.
Indholdsmarkedsføring hjælper med at reducere det beløb, som marketingfolk har brug for, når de engagerer kundeemner og kunder. Ifølge Content Marketing Institute koster Content Marketing 62% mindre end outbound marketing, selvom det genererer mere end 3 gange så mange kundeemner.
Når det kommer til at nå de rigtige forbrugere online, skal du være opmærksom på hvem du tiltrækker til dit website.
Husk på at det ikkeer alle forbrugere på internettet der der interesseret i dine produkter eller serviceydelser.
Indhold, der er oprettet med din målgruppe i tankerne, hjælper dig med bedre at nå dem, der mest sandsynligt er interesseret i dine produkter og ydelser.
Blogindlæg hjælper dig ikke kun med at bringe flere kundeemner til dit website, men de hjælper med at sikre, at disse kundeemner er relevante og kvalificerede til at købe.
Ved at oprette indhold omkring emner, der er relevante for dine produkter og tjenester såvel som vigtige for dit publikum, kan du arbejde med at få mere målrettet og relevant trafik.
Vidste du at 53% af dem der arbejder med marketing siger at blogindhold er deres højeste indenfor inbound marketing? Det skyldes, at blogindhold er utrolig effektivt til at tiltrække, engagere og glæde dine besøgende og kunder.
Hvis du vil forblive konkurrencedygtig på et hastigt vækstende marked, er du nødt til løbende at udgive blogindhold og andre content marketing dicipliner som e-bøger, infografik og videoer.
En af de allerbedste måder til at øge synligheden på via internettet, er at få dine nuværende kunder, kundeemner og dit eget personlige netværk til at dele dit indhold med andre.
Uanset om forbrugere videresender en af dine mails til en medarbejder eller deler en af dine artikler med deres venner på de sociale medier, er det deling at dit indhold og det øger synligheden.
Mange gange kan det være vanskeligt at vise den menneskelige side af din virksomhed. Imidlertid giver dit indhold dig mulighed for at oprette en mere personlig forbindelse med dine kundeemner og kunder, mens du viser karakter.
Vær ikke bange for at lægge en lille personlighed i dine blogindlæg, videoer, sociale medieindlæg eller andre typer indhold.
Du tænker måske, “Ja, Content Marketing er fantastisk, men det vil aldrig fungere for mig i min branche!” Sandheden er dog, at indholdsmarkedsføring er en effektiv digital marketingtaktik for virksomheder i enhver branche.
Alt fra fra detailbutikker til teknologi og til fremstilling. Nøglen til succes er at finde de helt rigtige emner, overskrifter og søgeord der har nok trafik til at nå ud til din målgruppe.
Ikke flere undskyldninger, Content Marketing virker også for dig!
Social media marketing er en effektiv måde at nå og engagere nye kundeemner på, mens du skaber langvarige sforhold til dine nuværende kunder. Jo mere kvalitetsindhold du opretter, desto mere skal du dele. Når de begynder at se, hvor nyttigt og værdifuldt dit indhold virkelig er, har de intet andet valg end at følge dit brand på de sociale medier.
Uanset hvilken branche du er i eller hvilken størrelse din virksomhed er, kan du begynde at bruge Content Marketing i dag for at nå ud og engagere dit publikum.
Ønsker du mere synlighed
besøgende og salg..?
Kosteffektive væsktløsninger baseret på WordPress som hjemmeside og krydret med content marketing samt online annonceringer.
Alle løsninger tager udgangspunkt i målbare KPI’er der kan omsættes til trafik, øget salg eller leadgenerering.
Får en ny brugervenlig og professionel hjemmeside opbygget i WordPress med markedets hurtigste svartider og de helt optimale vilkår for både SEO og PPC.
Fremstå som ekspert i din branche med vores blogging og Content Marketing. Vi skaber typisk 30 X mere trafik i forhold til traditionelle SEO kampagner.
Ønsker du de laveste priser, max synlighed på Google og kun at betale pr. besøg du får ind på hjemmesiden? Så er Google Ads løsnigen.
Hvad indeholder Content Marketing?
Content Marketing er rent indholdsbaseret markedsføring der bl.a. dækker det at blogge og skrive artikler, at være aktiv på de sociale medier, at bruge video, at udarbejde infografikker, videoer o.m.a.
Mere webtrafik
bedre konvertering
Skal vi tale sammen?
Få et gratis og uforpligtende analyse og et tilbud på en skræddersyet content marketing strategi. Vi giver dig indblik i dine vækstmuligheder og de unikke vækstmuligheder du har netop i dine branche og dit marked.
Cookie | Varighed | Beskrivelse |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-advertisement | 1 year | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Advertisement". |
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
elementor | never | This cookie is used by the website's WordPress theme. It allows the website owner to implement or change the website's content in real-time. |
PHPSESSID | session | This cookie is native to PHP applications. The cookie is used to store and identify a users' unique session ID for the purpose of managing user session on the website. The cookie is a session cookies and is deleted when all the browser windows are closed. |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Cookie | Varighed | Beskrivelse |
---|---|---|
_gat | 1 minute | This cookies is installed by Google Universal Analytics to throttle the request rate to limit the colllection of data on high traffic sites. |
Cookie | Varighed | Beskrivelse |
---|---|---|
_ga | 2 years | This cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to calculate visitor, session, campaign data and keep track of site usage for the site's analytics report. The cookies store information anonymously and assign a randomly generated number to identify unique visitors. |
_gid | 1 day | This cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to store information of how visitors use a website and helps in creating an analytics report of how the website is doing. The data collected including the number visitors, the source where they have come from, and the pages visted in an anonymous form. |